Dålig bloggare=ett Faktum

Hej!
Träningen i tisdags på skråmsta för Anna gick bra! :) Eller iaf i början.

Hoppade en kombination och det flöt jättebra!
Därefter travhoppa lågt vågplank- linje till oxer- linje till kombination. JÄVLAR vad fint hon hoppa på oxern!! 50 cm över!
kombinationen åt andra hållet, rak anridning till oxer. Finfin! :)
Sen hoppa vi en 8:a :) av en oxer och ett räcke med bommar framför. cirkulera runt där och helt plötsligt börjar man märka att hindren ser högre ut :O haha, de smyghöjde alltså medans man hoppade det andra hindret ^^ Ser på filmen mamma tog att det ligger på runt 1.20
Sen skulle vi hoppa bana.... Och då kom mitt problem, jag VILL verkligen göra rätt=komma rätt, så sitter jag och smyg-backar hela vägen fram och tillslut stannar akley... Hon stanna nog 4 ggr. men mitt fel alla ggr..Men lite ond cirkel att hon inte hoppar av långt ifrån och då håller jag in henne... :/ Jag önskar att jag kunde rida bättre :(     om man bara kunde få det att bli som man tänkt!

Iaf, dagens bästa kommentar: (banan låg väl på 1 m-1.10 och Jasse o jag med c-ponnys börja) när storhästarna skulle hoppa banan säger Maria "jaha, ska vi sänka lite nu då?" Anna börja skratta o ba "haha, jaa ska vi sänka lite nu när STORhästarna kommer?" haha, men de sänkte inte, men höjde heller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0