Hamre!

Tävling i Hamre idag och det gick betydligt bättre än i Heby, eller det kändes bättre iaf! :)

Lite mer utrymme i det här ridhuset och mindre "titt-saker"...

Inför LA får man veta att han som bygger, bygger svårt, att det är många som vägrat ut sig eller fått fel på annat håll, innan, och så är alla hinder i plast! :O och det kan ibland hästarna hoppa sämre på... Okej att plasthinder antagligen är mycket lättare att sköta, men enligt min egen åsikt är det är MKT snyggare med riktiga i trä! Min åsikt, ni har er ^^

Iaf LA så är jag 0:a till sista hindret, men har ridit som en tok och vart på henne hela tiden. Jag tappar stigbygeln, men får tag i den direkt ca 3 galoppsprång innan sista hindret, och då blir det störningsmoment, jag koncentrerar mig inte fullt, vi kommer lite fel, akley får ingen support o hon stannar. 6 fel totalt för tid. Men nöjd iaf! :)

I msvb- fick vi 12 fel. Jag red BARA för att komma runt! petade då ner 1:an, och rev 8:an. Kom nära på 4:an o då är det redan innan 5 långa galoppsprång fram till 5:an, o ist för att sitta kvar på 6 språng ist, gasar jag o då kommer vi såklart helt fel -.- DUM ryttare!!

Iaf Akley var kanon! o med tanke på mitt svaga självförtroende inför, då jag nästan hade lust att blåsa av hela baletten, så är jag super nöjd att jag ändå gav det en chans (tack 2 personer!! <3)


Imorgon flyttar akley hem till Vittvång, tack för tiden Lusth!! <3
Sen KAANSKE mamma o jag tränar KÅR med WHS! :) we'll se...

På bilden Lisa och Tingeling! <3

(glöm ej flytta fram klockan! ;))

Kommentarer
Postat av: Filippa

Menar du core? haha:)

2010-03-28 @ 13:22:21
Postat av: sandra

haha, jag försvenskade det bara ^^

2010-03-28 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0