hej hallå :)

Tävling idag o hm... kanske inte gick så bra som man ville direkt. Men jag måste verkligen lära mig Rida på tävling o akley måste få tävla mer så att hon slutar bry sig om allt omkring...

Hon hoppade FANTASTISKT på framhoppningen i LA, men sen på banan höll jag inte på att komma till första hindret för det Satt några i hörnet som skulle Äta upp henne! :S -.- iaf. fick ett tråkigt stopp för att en oxer stog mot läktarn, men annars gick det väl bra =)

I msv xD vågplank -BLÅTT!, "huuuuuh :O :S", sa akley -.-


iaf hade jag askul iaf idag! :D Träffade Jasse! :D<3 kollade elitlaghoppningen o johanna (hon var med!! :D<3) o jag pratade minnen på hemvägen, o jag höll på att AVLIDA av skratt när hon berättar att hon sa "TVEKAR" ist för "VÄGRAR" när hon var liten xDxD typ: "nej jag TVEKAR!!! " hennes pappa har stora svårigheter att hålla sig för skratt när han ska försöka vara allvarlig mot sin envisa lilla unge "nu gör vi såhär johanna!" "Nej! Jag tvekar!" hahahhahahahhahahha xD inte tagen på allvar?? konstigt xD

Eller vid minnet av min lillebror 2 1/2 år spiller ut mjölk o får skäll av mamma. Senare samma dag spiller mamma ut mjölk o pappa säger "skäll på mamma nu simon!" simon tittar förvirrat på pappa med sina stora ögon, tittar sedan på mamma och säger........... "vovvov"      xD

Dessutom har jag alltid varit galen xD På dagis planerade jag och mina kompisar att gräva gropar lärarna skulle ramla ner i så att vi kunde rymma, öppna alla grindar o släppa ut alla barn, OCH så klädde jag o en kompis av oss kläderna mitt ute i vintern när vi lekte att vi åkte brandbil, för i vår familj brukade vi ta av oss vantar o mössor i bilen, o då sa jag helt enkelt "vi klär av oss i vår familj när vi åker bil" o så blev det xD


haha, man var inte klok som liten alltså xD och är man det nu?     x)

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

hehe va rolig du är sandra x)<3<3

2010-03-14 @ 12:51:07
URL: http://erikapettersson.blogspot.com
Postat av: emma

kul att du var nöjd med La'n ändå:) du kanske var nöjd med Msv också? :)

2010-03-14 @ 13:16:01
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0