Hejsan

Helgen har varit kanon!

Pappa och lillebror var i norge= bara jag och mamma! <3

På fredagen tränade jag för Cicci, vilket gick jättebra! =) Kul att hon ser förbättring varje gång, för ibland kan det kännas som att man står still i utveckling xD Iaf, sen tacos och Let's Dance som vanligt :)

På lördagen slappade jag bara runt till kl halv 12. Åt frukost, satt vid datorn etc. Sen blev det stress när mamma och jag kom på att vi ville handla, åka till stallet och hinna tillbaka för att se sista hoppklassen på karlslund xD Gjorde iaf iordning mig till 12 sen drog vi till Coop.  Hem igen, äta.  Till stallet och skrittade ut på Akley :) Sen till karlslund och se tävlingar :)
Till kl 6, då stress hem, duscha och allt igen. Och sen in till stan till 7 och träffade världens bästa tjejer! <3<3<3 De hade gjort en överraskning åt mig :$ med tacos, tårta och paket. Tack! <3 vi spelade något typ av måla-gissa spel x) hahah! alltid lika kul!
Men blev buss hem vid 12.20. Var hemma runt 1 :)

Söndag: Upp relativt tidigt, halv 8 -.- Åkte till stallet och red bommar på akley, oh Jesus vad fin hon är nu!! :D Satt och lekte lite runt de där bommarna. bytte galopp, varv, småvolter. m.m. :) Se skiss :) Sen åkte vi till karlslund och kollade laget! :D De kom 4:a :) Till stallet och ta in akley, och sen mer tävlingar x) Hem och dammsuga, städa rummet, sy ihop kläder, kolla tv, äta, sortera, tvätta ;)

Övning igår: Okej, man ser dåligt, Men De första svarta linjerna runt bommarna är bara galoppvolter, och bytte galopp vid pilarna :)

Sen själva övningen börjar vid pilen i galopp. När det blir blå linje= skritt. Vid rosa punkt= halt. Sen trav, över bommarna. I hörnet galopp, över bommar. Sen liten volt. Trav vid orange linje, över bommarna. galopp och tillbaka igen :D
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Det var såå Bäst i lördags<3 haha du blev så paff när du fick reda på att jag hade bluffat hela vägen till agnes xD<3love<3

2010-03-22 @ 21:39:10
URL: http://erikapettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0