Lov!

Jag blir helt knäpp av det här klock-omställandet xD

Nu är kl halv 1 fast den borde va halv 12, och det är en Viss skillnad xD

btw, nu är det LOOV! skönt!

Planer:

fredag- packa/förbereda inför tävling
lördag- tävla i hamre
söndag- flytta akeley, träna core-inställt
måndag- slapp
tisdag- storstaden; stockholm med girlsen!! :D Buss dit, o tåg hem (för mig -.-)men jag är hemma före dem iaf!
onsdag- slapp
torsdag- Boda borg
fredag- fira kusin i lindesberg och dressyrträna
lördag- påsk i göteborg. bror spelar innebandy, shopping för mig o mam?. hotell, restauranger, slappa :-)
söndag- göteborg
måndag-göteborg
tisdag- studiedag

Nice lov tror jag =) med både hopptävling, dressyrträning, stockholm o göteborg :-D

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Allt låter skitnice men... Jag tror att den första tisdagen kommer att toppa hela veckan så.. ;)<3<3 love ya, längtar tills imorron!

2010-03-29 @ 15:31:22
URL: http://erikapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0