Kort från veckan, längre sen ;)

Helt okej vecka :)

I mån fick vi reda på nationella och betyget i matte. Jobb på temat. iAkeley vilade då jag var hemma o plugga -.-

I tis börjar vi egentligen halv 10, men idrotten var inställd så börja 12 :) Sen var spanskan också inställd när vi kom dit -.- Skrev iaf klart analysen av exkursionen på naturkunskapen... shiiet, skrev 2 timmar o hann typ inte :O O betyget hänger på de där... Mental träning var iaf oskså inställd ;)
Red dressyr på akeley :)

Onsdags-torsdag blev det Uskavi. Tors red jag markarbete.

Idag började vi 10 och hade redovisning på temat. Klart 12 så då sluta vi :)) Red ut med ponnyn :)

Imorn till söndag blir det Nyby :D

Haha, jag lyckas ta så snygga bilder när jag på nåt vis kommer åt kameran på mobilen xD


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

haha snygg ;)

2010-05-29 @ 13:04:15
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0