Nyby-Torshälla meeting

Kom hem från Nyby-Torshälla igår :)

Lite kortare meeting den här gången då vi åkte ner på lördag förmiddag. Skulle egentligen bara ha hoppat nationellt på söndagen, men eftersom den andra klassen på lördagen började HALV 2!? så hann vi gott och väl packa ur/in och komma iordning, så bestämde att jag skulle hoppa reg LA lör, o bara nat msvb sön.

Var ju första hoppningen på gräs för mig och Akeley (!!) men när vi kom ner var hela banan tung o lerig o klibbig :O Blev ju inte bättre för att regnet ÖSER ner när vi tar ut henne inför LAn. Och så var man duschad o dyngsur -.- o så när vi går banan åskar o blixtrar det :O:O

Även fast det var tungt o lerigt på framhoppningen var Akley jättepå! Hon ville verkligen o tkt det var askul :D De där ruscherna i skogslotten gjorde tydligen susen ;) haha! För hon drog mot hindren. När vi kom in på banan däremot ville hon stanna i ingången -.- Med lite övertalning gick hon iaf in o galopperade tillslut -.- Även om hon drog mot hindren kände hon hur tungt det var o jag fick smacka o skänkla hela banan :O Mot sista andas jag ut en sekund o så piper hon förbi -.- 4 fel.

Jasse vann LA o kom 3a msvb, GRATTIS!

Efter tävlingarna åkte vi o handla på ICA maxi och sen till stugbyn där vi skulle bo :) Synd att man inte var där förren halv 10 och åkte därifrån 12 h senare för var en mysig stugby .. :)


Vi var iaf sååå FAIL när vi kommer in och upptäcker att stugan inte har nån ugn och vi bara köpt mat för det XDXD hahah! Lånade ugn på annat ställe iaf :)

På kvällen snacka vi, åt o såg eurovision, typ alla sög -.- vem vann btw??

På söndag fick vi stressa för att kvinnan i seketariatet typp lura oss -.-



Hoppade iaf nat msvb då och gick helt okej. Bara jag min korkskalle som lägger oss helt fel till 3:an o så blev det ett stopp. Segt. Vill ha 0:an...

Men en okej helg i resultat :)) lite sur på mig sj bara...


LA reg- 4fel
msv nat- 4 fel

Bilder på ssssandra@bdb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0