Veckan

Snabb sammanfattning av skolveckan :)

Måndag: Seeeegt att komma upp och så trött efter helgen att jag höll på att somna i skolan xD
              Hade matte en stund som vanligt på morgonen. Sen Tema. Tittade på film på förmiddagen. "shooting dogs" hette den. Inte såå bra... På em hade vi klassråd och förberedde klassresan till Uskavi nästa ons-tor :) Sen tema och började jobba med det stora arbetet som avslutas med redovisning.

I stallet fick Akeley vila :)

Tisdag: Hade idrott på morgonen, paddla kajak :) Sen spanska. Sen natur och där gick vi ut till dammen och tog vattenprover o så :) Sen sluta vi för mental träningen var inställd, fick uppgift istället, skriva uppsats om skillnad självförtroende/självkänsla. Skillnaden för er som vill veta är kortfattat att självkänsla är baserat på hur man mår i sig själv. Medans självförtroende baseras på händelser man gör.

T.ex. om man misslyckas med något kan självförtroendet få sig en törn, men har man bra självkänsla förändras inte ens självbild.

Hoppas ni förstog :)

Joggade bara ut på Akeley lite lätt.

Onsdag: Tema. Och där fortsatte vi jobba. Sen hade vi engelska efter lunch och mest chockad av alla över mitt betyg är nog mamma ;) haha. Vi har lika svårt för engelska hon och jag och hon kämpade sig till en 4:a i gymnasiet (VG) men jag fick MVG!! :O haha :D:D Om jag säger att jag på nationella i 5:an skrev IG på dem så förstår ni... Kanske behövs lite bättre självkänsla för mig ^^
Sen hade vi exkursion skrivning på naturkunskapen= förklara hur dammen mår baserat på pH-värde, fosfathalv, nitrat-halt, syrgas-halt m.m. sen ska man se samband dem emellan för högt betyg.. Hann typ ingenting :/ Men har på tisdag på oss också, sen sätts betygen.. :S

Red dressyr på akeley och hon var jättefin efterhand :D<3

Torsdag: Ledig!! :D Inställt spanska, engelska, idrott och matte. Jag tog sovmorgon och segade. Sen gick jag ut och sprang -.- Döööö. Efter det åt jag och gjorde mig iordning. Tog bussen upp på stan kl 2 med Erika :)
JÄVLAR VILKET VÄDER :O :D:D
Köpte iaf: täckpenna, kajal, foundation (Åhlens), jeansleggins (Gina), glass (lilla kiosken på stortorget :'))) och ska köpa en klänning på Wear It, men fanns inte i XS, så mamma skulle kolla på Marieberg senare, men hon missförstog och sen säger hon på kvällen "jag letade igenom hela affären, dom hade inte ens någe som var likt!!" haha, hon var på Gina xD Fel affär alltså. Jaja.

Red ut på akeley och skulle konditionsträna, men det brakade loss ordentligt med blixtar och dunder och spöregn, så gick in innan det värsta kom ;) Får kanske kontitiona imorrn? :P

Visa en större bild
Klänningen till avslutning och kusins bröllop :)

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Klänningen är såå jäkla söt! :)

2010-05-22 @ 01:55:16
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: emma

absolut! 0736008022 =) ses imorgon! :)<3

2010-05-22 @ 19:42:35
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0