Bomtisdag :P

Blev stallet tidigt idag alltså :) Eller ja, tidigt och tidigt. Men skönt att komma hem medans det var ljust- nästan ;)
Tråkigt väder idag btw. REGN. Visst kläder efter väder heter det, men inte ens regnkläder fungerar ju längre!?


Skönt att vara i stallet en tid på dygnet då det är lite lugnare iaf :) Det är jättekul med folk och massa hästar. Men är skönt när det är tomt också. Min lilla speciella ponny tycker inte heller om när det står hästar och glor på henne från alla håll, alldeles för nära! hela tiden eller när folk springer förbi och slänger kedjorna upp och ner. Haha, börjar gilla henne mer och mer bara för att hon är så speciell. Visst är det inte jättekul att komma fram till en liten ponny som står och tittar på en med öronen SLICKADE bakåt. Men hon är så söt att man bara kan skratta åt henne! Sen blir man ju ännu gladare den dagen hon faktiskt är glad :)

Hon är ju ett sto trots allt, allt ska göras på hennes sätt ;)


Red bommar idag :) Hon var riktigt fin! Fick verkligen loss henne i travarbetet. Sen märkte jag att hon blev hon lite, lite trött på slutet och inte orkade bära sig helt själv längre, och hur jobbigt är det inte när hästar ska hänga en i händerna? Men innan var hon fin :)




Har målat hur jag la dem och lite olika pilar, sen får ni vara fínurliga nog att hitta på egna övningar :)

Kommentarer
Postat av: Bibson

sv: hehe ja jag försöker i alla fall :)

2010-11-02 @ 23:04:37
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Bibson

Sv: hehe ja kanske det! Men såå mycket spontant var det inte.. äpplerna skulle göras något med och morsan tänkte göra äpplekräm men så tyckte jag att vi kunde göra äpplekaka istället eftersom det var länge sen. Och det blev att jag gjorde den eftersom morsan inte var hemma bara :P

2010-11-02 @ 23:06:43
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0