Friday

Hej allihop :)
Undrar vad ni gör? Själv kom jag hem för en timme sedan ungefär...


Stannade till hos Erika efter skolan och hälsade på kisse-bebisarna :) Så stora de har blivit :O
Både Lillis och Snuggles hatade att jag ville gosa med dem, men så fort osten kom fram var man mer omtyckt!



Så små var de en gång... :) Nu är de halvstora katter.


Annars har jag mest varit i skolan idag... Hade ingen lärare på varken engelskan eller idrotten, men det löste sig när man har andra lärare i närheten som öppnade och så :)


Snart blir det väl stallet. Och sen ska mamma och jag ha en myskväll helt ensamma, med idol och godis :) Pappa och lillebror är på fotbollscup hela helgen= skönt! :)


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Bibson

Små har blivit stora :')

2010-11-19 @ 22:16:29
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Bibson

Sv: "Jag vill inte!" "JOO det vill du!!" xD

2010-11-19 @ 22:16:59
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0