Hallåsan

Tisdag idag, och LOV! Hur skönt är inte det!? Kommer kännas konstigt på måndag att komma tillbaka till skolan igen efter 4 veckor därifrån :P


Har varit iväg till Capio läkargruppen nu på morgonen och fått vårt drickvaccin som vi tar innan Egypten (4 januari närmar sig!!). Har ju typ alla andra vaccinationer redan, så behövdes inget annat :) Jävligt dyrt vart det iaf, tur att man hade pappsen där ;) skämt åsido

Sånt kan göra mig så nedstämd ändå. Alltså, hon sa att det var dyrt, men man brydde sig typ inte, bara för att man vet att vi har de pengarna. Men tänk om man bodde i ett u-land. Då skulle man få bli sjuk ist...


Nu har jag iaf fixat lite smått här hemma. Och raggmunkarna är precis klara, så ska ta och äta lite innan jag beger mig till bussen och stallet.



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0