Måndag igen :)

Tjenamors på er!


Låter som att ni har en sprudlande glad skribent här? Men nej, inte alls tyvärr... Skulle kunna dra ner er ordentligt i djupet genom att berätta om hur MYCKET jag har att göra och hur STRESSAD jag är. Men ni ska få slippa de små detaljerna ;)



Skolan igen idag då. Och med hjälp av en hygglig lärare började vi 11 och slutade 3 :) 


Och nu tänker jag lämna alla tråkiga skolböcker bakom mig och bege mig till ett bra mycket roligare stall :D
På lördag ska jag äntligen träna för Cicci igen :D 13 veckor sedan lite drygt- det är augusti det! :O


Dagen till ära en bild på mig, det var länge sen :P





Kommentarer
Postat av: Bibson

fining :)

2010-11-08 @ 23:04:23
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0