Mina söta vänner

Haha, Erika och jag är ungefär lika knäppa och vi hade en SJUKT rolig dag på stan igår! :D
Eftersom varken hon eller jag skulle kolla något spec så hamnade vi i en massa provhytter och provade diverse saker :) Läs mer på hennes blogg: http://eriiikapettersson.blogg.se/


Träffades även på kvällen och satt och snackade och kollade på "Allt för min syster" (My sisters keeper) Mycket mysig film :) Sen sov jag där :)


Just nu sitter jag här ensam.. Pappa och lillebror är hemma typ 22.30 och mamma kommer när After Worken med stallgänget är slut- typ halv 10? Måste släpa mig in i duschen och sen gå och handla för vi har ingen bra mat hemma och inget godis och det är faktiskt fredag!
Nej nu är det bråttom att få ändan ur vagnen för Aniee sötisen kommer och joinar mig snart :)


Hadé!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0