Söndag 14 nov

Åkte och kollade på ponny SM i söndags och supportade Bella, Ida, Amanda och Emelie med Savanna ;) Och checkade såklart in alla andra fantastiska ponnyer också :)



Kom dit vid... kvart i 9 ungefär. Satt först och pratade med Amanda och Elisabeth, innan de gick och gjorde iordning Tassen inför Mountain Horse finalen. När de gick kom Ida och Malin. Följde med Ida och gick banan och lite annat :) Hälsade på Bella, Cassandra och Susanne, efter att Bella ridit consolation :). När mountain horse klassen började kom Clara och Nettan. Men när de åkte vid SM starten, kom Emelie och Ann-Louise och lite folk :)

Blev inga bilder, visste inte om jag kunde ta med blixt först, och sen orkade jag inte ^^


Det fanns en hästshop, men det enda jag köpte var ridsrumpor (K.L) eftersom mina skor läckt så mina vanliga strumpor var dyngsura xD


Grattis iaf alla som gjorde så bra ifrån er!! :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0