Blogg igen!

Är så ledsen för att jag uppdaterat rent kasst!
Men skolan har lugnat sig lite med läxor nu (inte med det sagt att de saker vi har nu inte är Större än de förrut) Men har haft 2 läxfria kvällar, och då även bloggfria.


Bloggning ska vara en rolig, valfri sysselsättning, men tillslut när man är död på inspiration blir det mer ett tvång. Man MÅSTE blogga, för man MÅSTE uppdater för man MÅSTE hålla kvar läsare. Vid dessa tillfällen kan det vara bra med en paus ändå, för att få längta lite efter att blogga igen, och hitta lite inspiration :)


Jag vet ju vad jag vill blogga om, och vad jag vill att det ska stå. Men det är lätt att fastna vid "idag gjorde jag"-inläggen. Ingen blogg blir riktigt intressant av det.


Men känner dåligt samvete för er som ändå tog er tid att kika in och så fanns det INGENTING NYTT.


What ever, nu har jag fått lite inspiration igen så nu kör vi! :)


den här bilden ska jag nog börja använda varje fredag- den är så mysig :)


Kommentarer
Postat av: Bibson

Jag har bestämt att jag är den rosa björnen - du får vara den lila björnen...om du vill :) tihi<3

2010-10-01 @ 17:11:40
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0