Erika-dag

Hej på er! Sitter hemma hos Erika just nu och våldgästar hennes dator :) Fast det vet hon inte förren hon läser det här, för hon är och byter kläder just nu :P


Efter stallet på morgonen, (då jag fick börja trava i sadeln btw :D) Så blev det en snabb tur hem för att äta och byta om.

Träffade Erika senare och gick först en liten sväng på stan och tog därefter bussen till Marieberg. Hittade en del och brände pengar, så därför måste jag få fundera lite innan jag börjar använda grejerna- det finns ju Öppet Köp :) men blev en jacka, två stickade tröjor och en ögonbrynspenna.


Tog bussen hem och lämnade kassarna, sen var det iväg till erika igen, där jag fick mat. och nu är det dags för bio :D

Kommentarer
Postat av: Bibson

Jahaja där ser man - inte ens en sekund kan man vara borta! :o hehe btw..så får du nog gå en kurs på hur man stänger av en dator, den var fortfarande på när jag kom hem ;)<3<3

2010-10-24 @ 00:26:29
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: Bibson

Sv: hehe ja..men två år är väl ingen tid... (a' <3

2010-10-24 @ 00:27:08
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0