Ibland vill man bara sluta ögonen och sova

Kan bara säga att det är MYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKETMYCKET nu...


Så ser mitt liv ut. Jag har tusen saker att fixa. Så om jag glömmer något är det inte för att jag skiter i det, då är det bara att tjata igen på mig ;)



Igår när jag kom hem sent och vid halv 10 satte mig för att fortsätta med att väva in socialpsykologiska begrepp i en romananalys+ alla andra 1000 läxor jag har att göra, så hade jag inte sparat de 2 timmars arbete jag lagt ner :O

Snacka om att jag bröt ihop.... Satt uppe till 12 och försökte få ihop det någorlunda likt det som det var innan.



Om 2 timmar kommer det folk hit för hästkunskap cup. Det ska bli jättekul! :) Men jag har inte ens börjat läsa igenom all fakta eller börjat med bildspelet...


Kommentarer
Postat av: Bibson

Jag säger bara "dot dot dot".. och inte ens på praktiken kommer man att få vila!

2010-10-07 @ 20:21:32
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0