Fredag

Inget oväntat hände idag, vad jag kommer ihåg.


Slutade halv 1 efter idrotten. Skulle springa 2 km, och jag tycker verkligen inte om att springa/jogga! Blir så enormt uttråkad!! Om jag ska motionera så ska det hända något! inte bara att man maler på samma tråkiga sak.

Sprang iaf in (först i klassen, by the way *guldstjärna*) på 9.40. Det är ingen toppentid, men med tanke på att jag sprang in på samma tid innan sommarn, och sen inte tränat ett dugg i somras, så får jag vara nöjd :)

Stolt över söta Erika som sprang in 2 min före den tid hon hade innan sommarn! :)

töntar på en lektion, och Erika leker dvärg eller någe :P


Försökte få Lejon att ställa upp på bild idag, men- nej :)




 Bakade även både Chokladbollar, och Snoddas till fiket i helgen :)




Sen släpade jag med min ponny ut på en powerwalk, 30 min eftersom hon ändå ska ut och gå, så kunde jag motionera ännu mer idag- duktigt!


Kommentarer
Postat av: Bibson

Hihihiii :D

2010-09-18 @ 12:14:27
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0