Go´kväll

Gud mitt liv är ett enda stort trassel just nu!


Jag blir galen av allt skolarbete! Vi har läxor i VART ÄNDA ÄMNE just nu!! Såfort man är klar med något och andas ut- ja då slänger de över oss något nytt- enough is never enough.


Har så mycket annat att tänka på också- Alla bilder för ungdomssektionen, Hästkunskap cup, Sadelutprovare, akeley ridschema, bankkort, läsa om diverse saker på internet, tvätta, diska undan, baka till något ibland, Lejon, Träffa folk, Praktikplats, komma ihåg att klä sig i svarta kläder, komma ihåg att leta upp jonas, prata med studievägledaren m.m. m.m.

Ingen som går förbi mitt rum har nog missat att jag lagt det där med städning på hyllan ett tag ;)


En fin höstbild också :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0