Godmorgon

Hemskt att gå upp kl 6 ...


Iaf. Idag blir det att bära svarta kläder, för att protestera mot att Sverige Demokraterna har kommit in i riksdagen... Satt uppe ganska länge på valvakan, men vet inte om jag brydde mig så mycket- FÖRUTOM att jag satt i flera timmar och bara hoppadeshoppades och hoppades att SverigeDemokraterna skulle tappa, men det gjorde de inte.

Vet ni att SD började med orden "Plats åt det svenska folket"

Vet ni vilka ord Hitler en gång började med? "Plats åt det tyska folket"


Jag får kalla kårar... Men det har ju visat sig tidigare att vi inte lär av historien...




Kommentarer
Postat av: Bibson

Det är så hemskt :(

2010-09-22 @ 18:12:28
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0