Hundratals bilde...

Sitter här i skolan med Erika, Elisa och Sandra och försöker få lite skolarbete gjort, -ni se hur bra det går ;)


Missade bussen imorse... Även om jag nästan alltid är ute i sista stund så brukar jag alltid hinna med den, men nu såg jag den precis åka. Fick istället sitta och vänta en kvart på nästa buss.


Nu har vi håltimme- 3 timmar. Hur jobbigt är det inte att få gå upp kl 6 och sen sitta här och bara fördriva tid??
Iaf då får man förhoppningsvis lite gjort iaf.


Nej, ska fortsätta nu, så att jag kan ägna mig åt de ca 600 bilder jag ska skriva copyright på och lägga upp ikväll. Igår tog 200 bilder ca 3 1/2 timme! wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0