Jobbig onsdag

Pratade med mamsen förrut, hon satt tydligen i karlskoga och åt en macka ;)
Har lämnat transporten där för att de ska sätta på en lucka bak ist för "draperi-plasten".


Var uppe till 12 igår kväll/natt för att bli klar med spanska collaget, skriva stödord, öva in det m.m. Hann inte ens Öppna de andra läxböckerna.
Så idag Vaknade jag STRESSAD, och lyckas ändå somna om!? Så jag får 30 min på mig att duscha, sminka, torka håret, välja kläder och smycken till skolfotot, äta frukost, packa, öva mer spanska m.m.

Vet inte hur det gick, men hann iaf med bussen :) (tilläggas ska att jag sprang ut genom dörren med frukosten i handen..)


Började med spanska redovisning, Härligt -.- Det första vi gör i en ny spanska grupp=redovisning... Men såklart Hann de inte med min grupp, så vi tar det på måndag ist. Både lättad och besviken...


Sen var det skolfoto iaf. Och även om hela procceduren är hemsk för en som hatar att vara med på kort, så var det Lugnt den roligaste skolfotograferingen någonsin! haha!
Fotografen suckade och sa: "jag har iaf 3 timmar på mig med er" när vi KRÄVT att få 3 till gruppbilder. Sen la sig Ebba på ett bord och skojade om att : så skulle hennes singelfoto se ut, haha, fotografen sa bara: "ja vi kan väl ta såna kort också". Blev inget med det ^^


3e jobbiga saken idag var tema "redovisning-grupper". Men hittade bra fakta På en Rast innan och fick läsa innantill, så det blev inte så farligt :)


Nu ska jag sluta dagen bra genom att titta på "idol-auditions" :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0