Just nu vill jag ha

Ett par RÖDA gummistövlar! :)



Samma finns i svart också:




Mäskerstövlar från Marc Jacobs, och antagligen inte särskillt billiga..

Men hade ändå tänkt mig några "vanligare" att klampa runt i stallet med:


Men tja, nu blev jag ju ganska sugen på de första iaf :P


Såg en person på bussen idag, som hade röda gummistövlar, och det var skitsnyggt! Smart att kunna mixa snyggt och praktiskt i samma sko, för vem har lust att bli dyngsur om fötterna i höst/vår??


Komiskt att jag pratade med mamma om att gummistövlar skulle bli mode snart för 1 år sen ca. och nu går ju folk på stan med det!

Kommentarer
Postat av: Bibson

hehe vilka snaisiga de första var ;)

2010-09-16 @ 17:52:36
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0