Massa plugg

Asså hemskt! Mycket mer plugg än jag hinner med :/

Menmen, ska sluta tjata om det här, för är ju inte särskilt kul att läsa...


Idag ska mamma och jag iaf förbi Kungsängen och hämta priser till tävlingarna i helgen :) Hoppas många av er anmält ert "kompislag" nu :D Det är FINA priser där!! :) Jag sj kan tyvärr inte vara med... 
Efter det ska jag rida själv idag, och ska försöka hinna se lite av Niklas hoppningen :)



Imorgon kommer en Equiterapeut till stallet :) Charlotta tror jag hon heter. Tyvärr kommer hon kvart över 2, då jag går i skolan :( Men mamma får väl vara där och berätta senare vad hon sa :)




Detta är en sån sak jag kan störa mig GRYMT mycket på! Larvigt I-lands problem, men ändå:



Man köper en stor förpackning för att den ska räcka länge. Så stor att den är för lång för att få plats på hyllorna i skafferiet. Och så är den bara fylld till hälften!!! :O

Kommentarer
Postat av: Bibson

lurendrejeri!! :O

2010-09-14 @ 17:41:36
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jag har samma problem, fast med chipspåsar :o

man köper en jätte stor påse och så är det bara chips i till hälften :(((

2010-09-14 @ 22:39:54
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0