Sjuk

Nu har jag gått och blivit sjuk! Och det har jag verkligen inte tid med den här helgen!

Som tur är så var ju relativt frisk igår så att jag kunde tävla iaf. Men fick frossa, ont i halsen o snuva på kvällen sen. Vi som skulle åkt till kusinerna :(


Känner mig som en sombie och sov inte alls mycket inatt, men hade morgonfodring, utsläpp och städvecka i stallet imorse, så vad gör man?
Gjorde så mycket jag kunde, så nu är det bara lite kvar ikväll. 

Vid halv 3 idag blir det att åka till karlslund och kolla SM fälttävlan, terrängen. Hedvig är ju med så har lovat henne att komma :)
Vill även åka till kumla och kolla storhästarnas DM, men tror varken jag hinner eller orkar, så det blir nog inget med det... :/


Så nu ska jag ladda batterierna här i soffan och sedan försöka snygga till mig igen. See ya!



Kommentarer
Postat av: erika pettersson

Oops! Är jag skyldig? ^^ :o

2010-09-05 @ 13:07:54
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0