Tävling Kumla

Ja, tävling i Kumla idag då :)

Släpade mig upp tidigt för att hoppa LBn, första klassen idag. Men det var värt det! =)
I LB kan jag ju trycka över henne, även om hon tittar lite, så vi kom runt 0+0a och hon kändes jättefin och taggad! Men red ju långsamt, så kom typ 6 och var 4 plac...


Var så himla skönt att det var en klass emellan sen, mamsen och jag satt och stekte i solen och fikade :)


Sen var det LA och DM :)
Var grymt nervös. Men akeley var såå fin på framhoppningen= hon var GALEN! Bara drog mot hindren och sparkade bakut när jag fattade galopp x) Precis som hon ska va!
Var lika fin på banan :) Och vi var 0a!! :D
Så gick till omhoppning med 9 andra, och var tvungen att satsa för att vinna DM. Men tappade lite sekunder på intill-språng, och när jag sedan svängde för tidigt över 4an och hon rev med bak, så saktade jag ner och ville bara få fina språng i mål.
Kom första utanför plac i klassen, men 2a i DM! :D

Duktigaste lilla flickan :)<3





LB, 0+0 fel




LA, DM grund 0 fel


LA, DM omhoppning 4 fel


Kommentarer
Postat av: sofia

grattis :D

2010-09-05 @ 12:38:53
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0