Yes!

Äntligen helg! Äntligen ledigt! Äntligen kan man slappna av och bara fördriva tid åt oviktiga men nog så roande saker igen :D


Dagen flöt på utan större beskymmer :) Blev lite dålig stämning sådär bara när de bestämt att flytta våran spanska på måndag mornar, så att vi får den TIDIGA tiden -.- Menmen, smällar man får ta, det är såå hårt att få börja 10.45 på måndagar ;)


By the way, vart jag helt uttömd idag! Vi hade orientering och eftersom jag virrar bort mig vet jag inte hur många kilometer jag avverkat på en timme. Kommer tillbaka och bussen går om 4 minuter- så det är bara att jogga vidare ..


Min lilla prinsessa gick iaf som en klocka :) Hon har fått två supergulliga täcken på sistone =) Ett ljusblått, räfflat och ett rosa fleece-ridtäcke som det står SÖT på, måste ta bilder på det så att ni får se :)


Dessutom har hon fått något så lyxigt som ett eget "Back-on-track" täcke :) (mamma fick 20 % rabatt)


Mamma tämkörde häromdan, eller ja, hon skulle försöka :P


Blåa täcket:




Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ja hahah det måste vara den BÄSTA ungdomssektionen :D

fast jag har inte fått den andra bilden än.. :(

tack så mkt! <3

2010-09-24 @ 23:22:14
URL: http://sofiatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0