HELG!

Jag har bestämt mig- Det här ska bli den bästa helgen på länge! :)



Igår var det full fart runt-runt-runt :)
Började med skolan och hade matte, engelska och matte (två mattelektioner ja..) Sen slängde vi i oss lite lunch och så tog erika och jag bussen upp och gick på stan någon timme innan jag sprang till körlektionen. Därefter tog jag bussen till stallet och blev sen hämtad därifrån. Hem och fixade mig, och sen ut på STRÖMPIS! :)


Hade sjukt kul ute igår som vanligt, och träffade en del trevligt folk! :)



Idag ska jag bara ta det lugnt :) Planen var att sova länge, men kunde inte sova inatt så..

Börjar i alla fall med att äta en stor helg-frukost och så ska jag plugga lite innan erika vaknar för då blir det stan med henne :) Sen ska jag åka och kolla på ponnyhoppningarna på vittvång, och ta hand om det vanliga i stallet. Och ikväll ska jag bara ta det lungt vad jag vet :)





Kommentarer
Postat av: Bibson

Kvällen Ägde!<3

2011-04-10 @ 21:13:13
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0