Jag gillar rea

Hittade en skinnjacka på carlings i stockholm :) 70 % rea betydder 1299 kr = 390 kr :) Mycket glad!!
Haft planerna på en brun länge även om jag fegt nog klamrat mig fast vid tanken om en svart. Nu fanns ingen svart och kanske lika bra det :)



Det är lite jobbigt att ni blivit så dulktiga på att kika in här... jag som tänkte sluta med bloggandet känner ju att jag måste hålla det uppe för er skull :)



Borde bli duktigare på att göra mer varierande inlägg och inte bara den vanliga "idag-gjorde-jag..." skiten :)



Hur som helst, det får bli en annan dag jag ägnar mig åt att vara fantasifull!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bibson

SANDRA! Kollade bland mina testbloggar och såg din där bland dem som jag (förlåt!) glömt bort lite. Men sen såg jag att den typ redan var klar.. Bara att du typ ska kolla på den och se om du vill ha några ändringar. Om du fortfarande vill ha den förstås för annars tar jag bort den :)



Puss och kram!<3

2011-08-05 @ 19:31:20
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0