15 feb

Har inget kul alls att berätta så det här inlägget är antagligen ganska onödigt :)



Iallafall sprang vi beep-test på idrotten (och jag som trodde att jag skulle slippa!) hemsk avslutning, inte bara för att man springer tills man inte alls mår bra längre! utan även för att jag fick springa själv på slutet medans hela klasses stog och glodde, och ni som känner mig vet hur bra jag trivs i centrum- inte alls!!



Just nu sitter jag och väntar på att Erika ska få ordning på sin betalning till Högskoleprovet så att jag själv kan göra den :) Fy det är för mycket papper och anmälningar hit och dit just nu..... och hur blir det då när man blir 18?


Förresten var det exakt 20 dagar kvar till 18 års dagen igår :D LängtaLängtaLängta!! :)


Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0