Då var vi igång :)

ÖFK/ ÖRT anordnade tävlingar :)

Hoppade LB och LA och det gick super! 0a i båda, dock ingen plac.
I LB var hon lugn och fin :) I LA drog hon själv på, så jag satt mest och höll emot, haha :)


Stilhoppning, Mountain Horse i LB också. Var så nervös innan för att min dåliga stil skulle bedömas och publiceras på internet, men så gick det super där :)
Vann för kat C och totalt fick jag näst bästa procent :)


Tipptopp! :)


Dessutom en hel hög med massa trevliga människor :) Dagen har varit BRA! :)


En LA hoppar jag i Heby nästa helg :))


Kommentarer
Postat av: Maria

Rider du i heby? :o :) lr ska du bara tävla där?

Fin blogg btw!

2011-02-11 @ 19:00:37
URL: http://mariakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0