Första feb :)

Hallå på er!


Idag var vi inne på ATG en sväng med akeley :) Hon blir så sjukt svettig när jag rider nu, så hon var bara tvungen att bli klippt! Och som de flesta vet är hon en fröken med humör och har ingen som helst lust att bli klippt (antagligen varit med om någonting otäckt också). Så Tessan som var med och klippte bad Ingela att ta i med det mesta hon hade i drog (blev för ett halvblod fick jag veta senare) och så ställde vi oss i en box och satte igång.

Gick relativt lugnt faktiskt :) Så himla skönt! Bara man småpratade med henne så höll hon sig stilla och sov tom ibland :) Om hon får några till gånger så här så kan man nog klippa henne utan drog om några år :)


Och grymt snygg blev hon! :)


gammal bild....




Blev lite annat handlande och fixande efteråt.
Nu måste jag fortsätta med min stora plugg-hög. *Många djupa suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0