Fredag

Kom hem från skolan för några timmar sen :)


Första veckan med nya schemat, och tja... att ha kvar en timma sovmorgon idag hade inte skadat faktiskt. Men! överlevde denna dag ganska bra ändå :) 


Skridskor på idrotten, och vår klass ställde glatt upp (finns en jättegullig video på fb). Jag tillhörde dock en av de mer långsinta som tycker att lärare ska komma med den informationen tidigare, så blev en promenad i solskenet istället. Även om jag lite motvilligt måste erkänna att det var rätt skönt att vandra med.



Sitter som på nålar just nu och fasar för att en viss bil svänger upp på uppfarten, MÅSTE verkligen gå och göra mig iordning nu :)



Ses senare!



ps. Om någon missar handbollen KLOCKAN 18.00 PÅ 4:AN IMORGON, blir jag besviken! :)


Kommentarer
Postat av: Bibson

Ja men säger de att de ska komma förbi och meddela så ska de! :o



Och nu blev jag nyfiken och undrar om det är något jag missat totalt! Vadå för bil! :O

2011-01-22 @ 18:31:50
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0