Veckans häst

Kom just på att jag inte skrivit om ridningen på väldigt länge...
Förrut försökte jag undvika det eftersom jag inte vill ha en häst-blogg, men det var inte meningen att glömma det totalt :)



Väljer ut godbitarna från veckan nu då :)


I måndags blev det en ordentlig genomkörare, red länge och hårt vilket verkligen behövdes...

...eftersom jag hopptränade på tisdagen, och hon då var mjuk och fin från början. Hade en fantastisk känsla i tisdags! Fick några riktiga kanonsprång så nu är självförtroendet på topp!

Igår dressyrtränade jag och det gick bra :) Hon blev mjuk, fin och lydig!

Och idag red jag bommar i övningen "klockan", och min häst var så j**la f*cking fin!! :D







Imorgon kommer Belinda och känner igenom och lasrar henne :) Något hon verkligen är värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0