Helgen

Äntligen sommarledig då och vilken kanon start jag fått! :)


I fredags blev det frimis med erika :) Hade otroligt roligt! Massa trevligt folk, bra DJs och härlig stämning. En lyckad kväll helt enkelt!


I lördags åkte jag och aniee upp på stan och jag spenderade alldeles för mycket pengar... Men behövde allt jag köpte i alla fall :) Hittade den här bikinin på New Yorker, fast blå :)




Åkte till stallet senare där Clara fick rida akeley lite :) Jättefint såg det ut!! :)


Och på kvällen tog jag och två fina flickor en cykeltur upp på stan och gick på bio :) Såg "something borrowed". Väldigt bra film!! En sån man skrattar, gråter, skäms för och bara njuter av :) 
Hamnade hemma hos erika en stund innan jag cyklade hem vid 2 någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0