This week :)

Eftersom jag fick lite "ledig" tid nu, så passar jag på att slänga in ett inlägg till idag :) Man vet aldrig när jag får tid nästa gång.


Kan inte säga annat än att det är otroligt kul med baskierna här! :) Om ni får chansen att ha utbyte- Ta Den!! :)



Ikväll har vi varit på slottet och haft guidad tur där, sen drog vi- 18 pers- till Rosalies och åt innan bowlingen!
En riktigt lyckad kväll blev det :)


Imorgon blir det statsvandring. Vi ska visa dem Svampen, St. Nicolai, Vågen, Krämaren m.m. Och eftersom vi själva väljer när vi vill börja imorgon innebär det SOVMORGON!

Sen ingår det även fika och shopping på schemat- hur sjysst är inte det?? :)
Så blir en sväng till marieberg också :) 


Tyvärr har jag INGA bilder..... Jag är så dålig på att ta bilder och tänker att jag får av ERIKA sen!? :)

Kommentarer
Postat av: Bibson

Hehe såklart du ska få av mig hjärtat :)

2011-03-31 @ 22:11:43
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0