Fredag 27 maj

Gårdagen var amazing!!

Så nervös innan jag körde upp, men gick hur bra som helst :) Och sen hade jag körkortet!


Firade med en lunch med pappa och på kvällen blev det Frimis och beach party med himla sköna människor! :)



Ringde farmor efter att jag klarat uppkörningen
Jag: hej farmor
Farmor: har du tagit KÖÖÖRKOOORT??? :)
Jag: eh, ah :) Så nu kan jag komma och hälsa på dig någon dag
Farmor: KOMMER DU IDAG?? :)


Har inte pratat med henne om körkortet sen MARS, men hon är nog den som mest sett fram emot att jag tar körkort :) Det konstiga var att ingen hade talat om för henne att jag tagit körkort.... Visst är hon gammal min farmor, men hon är verkligen inte dum den tanten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0