inte alltid toppen

Jag brukar inte känna mig såhär... men jag är verkligen så sjukt sliten!


Veckan har varit galen, nationella prov varenda dag och plugg till långt in på nätterna. Har inte sovit som jag borde. Och så kom huvudvärken...


Igår for jag runt överallt som vanligt på fredagar= matte, engelska, matte, lunch, idrott, stan med sandra, körlektion, buss, stall, hem, buss och strömpis.


Precis innan jag skulle dra hemåt inatt snavade jag i en av strömpis utetrappor och for framstupa neråt mot asfalten! Så typiskt mig.... tror att klacken fastnade i ett av trappstegen. Makalöst nog så klarade jag mig med skrapsår lite överallt, en värkande axel och ett blåmärke, hade kunnat sluta med ambulans i värsta fall det där...


Imorse vaknade jag (efter 5 timmars sömn) med näsblod, mysigt.... Men var bara att bita ihop och åka iväg och tävla med hästen (Y)


Idag har det varit sjukt varmt hela dagen och efter att ha ridit två klasser så kände mig lagom fräsh...



Men nu ska jag sluta klaga :) har fått mat, en dusch, rena kläder och snart ska jag dra mig mot sängen och sova ut den sömn jag behöver :)

Kommentarer
Postat av: Bibson

<3

2011-05-22 @ 12:44:32
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0