jag ser en ljus framtid :)

Vad roliga ni är söta läsare, sålänge jag inte uppdaterar så stiger visningarna av bloggen rejält! men när jag väl tagit mig tid att få in ett inlägg så sjunker de igen... haha :)



Igår tränade jag för Ewa och det gick lika bra som vanligt så nu taggar jag tävlingen i helgen på JumpClub :)
Annars bjöd inte onsdagen på så mycket mer....



Idag, torsdag. Pluggar snart ihjäl mig på bilteori, dessutom var jag ute och körde en bra stund idag :) det börjar närma sig nu...

Avklarade sista nationella provet idag, för iår- super skönt! Dessutom gick det bra och jag fick en BRA nyhet av engelska läraren :) Fick reda på matte B betyget idag, och orkar inte dra in er på detaljerna men är i alla fall inte alls nöjd med det...



Imorgon blir det mycket troligt inget bloggande. Skola, körlektion, stall och så 100 % PARTY som kommer till STRÖMPIS!! :)


På lördag blir det tävling som sagt. 1 m och 1.05 m :)



Kommentarer
Postat av: Bibson

TAGGA KVÄLLEN<3

2011-05-20 @ 18:46:46
URL: http://eriiikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0