Tillbaka :)

ajajaj, ingen blogg på en herrans massa dagar, fu på mig ...


Men vi kör en snabb-genomgång så får ni höra det viktigaste :)


I fredags , skola som vanligt och sen stall och så. Sen träffade jag bästa aniee och vi tog hennes hoj in till staden och hyrde film! :) Blev welcome to the Rileys, Step up 3 och American violet. Alla tre var riktigt bra!! mer om dem senare :)

I lördags tog jag sovmorgon :) kollade på en av filmerna och avklarade stallet på fm :) Sen blev det att åka på 30-års kalas för kusinen :) God mat, massa prat och eurovision :)

Söndagen ,  drog till erika och vi gick och röstade :) därefter satt vi med plugg...

Måndag, skola, körlektion och så plugg hos erika igen.


Den här veckan är helt galen! vi har nationella prov måndag, tisdag, onsdag och torsdag/fredag.....Kul liv jag har just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0